Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

torsdag 3. februar 2011

I dag har jag varit hos veterinären...

...för att rensa tänderna och få vaccin. Usch, jag som trodde att det var onödvändigt med det. Vaccin är okej, för det går fort, och så kan jag få godis samtidigt. Men för att rensa tänderna var jag tvungen att bli nedsövd. Jag har varit sliten hela eftermiddagen och kvällen så här långt. Mamma säger att mina pussar är delikata nu äntligen. Hrmpf!!

Svansvift och nosgos från Dixie till mina söta och fina fyrbenta vänner!!
Mamma hälsar till både tvåbenta och fyrbenta vänner!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar