Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

fredag 25. februar 2011

Bildbevis på att jag är lycklig...

...för jag gräver i en snödriva. Kanske jag har sån tur att det är en massa mat under snön...?!!



För övrigt vet jag att mamma ska steka pannkakor. Då hoppas jag alltid att hon gör en massa hundpannkakor med. Pannkakor är supersmarrigt godis tycker jag!!

2 kommentarer:

  1. Hej Dixie!
    Så himskelans bra att du börjar kunna ägna dig åt bus och snölekar igen. Då är man helt klart på bättringsvägen som matte sade.

    Jag har haft besök i helgen av "Uffe" från Stockholm. Så idag är jag trött. Han kom ju gu'bevars inte helt själv utan hade tre glada stockholmskor med sig så jag har haft fullt upp att pussa på alla!

    Vi hoppas att blåmärket blir mindre och mindre och att såret läker fint och skickar kramar till er, både din matte och dej.
    Och "vi" det är Kråkan och matte!

    SvarSlett
  2. Åh, Uffe som är så snygg!! Jag har träffat honom en gång på en noffepromenad på Årstafältet. Han var allt bra fin. *suckar längtansfullt*

    Mamma pratar om att gå ut med mig och testa en långlina. Det vet inte jag vad det är, för det har jag aldrig använt förut. Men kanske det är roligt?!!

    Svansvift och nosgos till dig och din matte från Dixiejenta!!

    SvarSlett