Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

mandag 7. mai 2012

Noffe-tur och vänner

I går var jag och mamma på noffe-tur. Det var roligt kan jag lova!! Theo och Lloyd mötte upp med sina mammor. Här kommer några foton från den turen.
Theo, till vänster med sele, jag i med blått koppel och Lloyd längst fram.

Lloyd längst fram och Theo bak.

Coola Theo, som tyckte jag luktade jättegott. *hehehehe* Det är säkert för att jag har löptid.

Jag tigger av godisautomaten, också känd som Janne, och Theo som vill lukta på mig.

På turen träffade vi Theos son Dennis, som här står över Theo.

På den tidiga kvällsturen i kväll hände det mycket på skolgården. Lite väl mycket för mig. Jag tycker minsann att folk ska hålla sig inne när jag är ute!!

Men jag vågade prata med tre småtjejer, och mamma blev förvånad och glad. För jag tycker egentligen att barn är otäcka. Som tur var gjorde de som mamma sa att de skulle göra när de pratade med mig. Så då var de faktiskt lite spännande.

Några foton från i kväll.
Jag och kinesisk nakenhund. Han tycker jag luktar gott i rumpan. *fniss, fniss* Löptid gör mig extra härlig.

Trädkoja bakom skolgården.

Jag spanar efter något spännande.

En skolflicka som spelar i skolans musikkår.

Bella, jag och Pia tigger godis av godisautomaten, också känd som Ragnhild (Bellas mamma).
Ja, det var lite om mitt liv!! Jag måste försöka få mamma att skriva lite oftare om och för mig. Det händer trots allt en hel del här.

Nosgos till mina vänner från Venta!!

2 kommentarer:

  1. Hihi, här finns det också några "godisautomater" jag träffar på ibland.

    SvarSlett
  2. Va härligt med så många hundkompisar OCH godisautomater =)
    Nu när Ella är kastrerad får jag se upp för dessa automater så hon inte lägger på sig förmycket, haha :)

    SvarSlett