Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

lørdag 19. mai 2012

Fler foton från förra helgen

Här kommer några fler foton från förra helgen när jag och mamma var på hotell.

I ett grannhus bodde en pudelkille...
...som kom springande mot oss...
...för att hälsa på söta, lilla mig...
...för jag luktade jättegott!! Jag har löptid nämligen.
Detta märkliga ekipaget såg vi när vi var på väg ut på tur...
...och jag var nyfiken, men samtidigt glad att de inte stoppade för att hälsa på oss.
Vid "søsterkirkene" åkte det samma ekipaget förbi oss igen.
Jag hoppas det blir fler turer till Hadeland, för det var riktigt vacker miljö. Och mamma håller med mig!! Så hon ska hålla koll på när det blir nästa gång. Tjoho!!

Nosgos till mina vänner från Ventajenta!! c",)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar