Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

mandag 14. mai 2012

Jag har bott på hotell!!

Nu har jag verkligen en hel del att berätta minsann!! För jag och mamma bodde på hotell i helgen. Mamma och tre av hennes väninnor skulle vara med på ett seminarium som Mental Helse arrangerade. Vi bodde på Hotell Hadeland, som ligger idylliskt mitt på bonnalandet. På hotellet bodde jag och mamma i ett eget hundrum.

När mamma skulle gå på föreläsningarna eller äta mat blev jag helt till mig av oro, så jag hade högljudda pip-konserter. Så det blev att mamma var mycket med söta, lilla mig. Alltså, jag förstår att hon ville få med sig så mycket som möjligt, men det kan inte hjälpas. Är jag ledsen och rädd menar jag att det är bättre jag säger från!!

Mamma var glad att hon hade med sig kameran, så vi kunde gå på fotosafari. Något roligt måste vi ju göra!! Så jag lägger ut några foton för att visa vad vi såg.

Jag och mamma utanför hotellet.


Här får jag gos av Marit.
Jag siktar in mig på att få nosgos av Berit.
 På baksidan av hotellet var det en fin veranda. Där var vi en del när det var fint väder.
Nosgos på dig, lilla mamma!!
Kan du ta fram mitt godis som jag vet är i den påsen?
Äntligen får jag något att äta!! Detta blir bra. *fniss, fniss*



Ut på tur, aldrig sur!!
Mamma tyckte skyltarna var fina...
...medan jag vädrade spännande lukter.
På hotellrummet får jag mysa i soffan.

1 kommentar:

  1. Så mysigt ni verkar ha haft det! det är så guld när vi hundar kan vara med!

    SvarSlett