Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

torsdag 26. april 2012

Kvällstur på skolgården!!

På kvällsturen gick vi på skolgården med Taiga med hennes mamma och pappa Det var skoj minsann!! Och ännu bättre skulle det bli. För på skolgården var Tassen med sin mamma och Trym med sin mamma och pappa. Tassen och Trym är två stora killar som kan springa riktigt fort. Lilla jag kan inte springa så fort, men jag försökte så gott jag kunde. Jag har massa spring i mina små noffe-ben!! Mamma blev helt imponerad över hur snabb jag var. Så klart hann jag inte i kapp Trym och Tassen, men i alla fall. Roligt var det!!

Dessutom tiggde jag godis av Tryms pappa. Han blev så charmerad av mig (fattas bara annat säger nu jag). Och jag fick en del med. Haha!! Mamma säger att jag är fräck som tigger så mycket. Orsaken till att jag tigger är för att jag aldrig får mat hemma. Alltså, mamma vet mycket väl det. Problemet är bara att hon påstår att hon ger mig all min mat ute på våra turer. Hm...

Ja, nu hinner jag inte skriva mer, för nu ska jag se till så jag får gosa med min lilla mamma!!
Nosgos till alla mina vänner från Venta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar