Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

onsdag 23. mai 2012

Noffe-tur!!

I söndags var jag och mamma på noffe-tur. Det var roligt kan jag lova!! Vi var som mest fem (över)söta noffar, tre tjejer och två killar. Här kommer några foton på oss.
Isak vill prata med söta, lilla mig!!
Beany, Isak och jag hälsar på varandra.
Och så kommer Theo.
Theo tycker också jag är söt. *fniss, fniss*
Här har jag aldrig gått, så det var en spännande lokaltidning att läsa.
Och så måste jag skriva inlägg i denna lokaltidningen.
Jag nosgosade med en av människovalparna som var med. Hon gillar mig!!
Beany är en charmig liten noffe-tjej.
"Isak, jag håller vakt medan du letar efter mat i busken!!"
"Venta, nu ska du höra här..."
Nosgos till mina vänner från Venta!!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får träffa dina kompisar många gånger i sommar! Ni ser ut att kunna ha riktigt kul tillsammans! / Trixi - lite avundsjuk

    SvarSlett