Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

torsdag 10. mai 2012

Tur på skolgården

I går kväll var skolans kårmusiksmusikanter ute för att öva inför 17e maj. De väsnades kan jag lova!! Jag tycker minsann de ska vara någon helt annanstans istället för att vara på min skolgård. Faktiskt!!
Äntligen har de slutat spela för denna gången!!

Här bär de bort instrumenten.

Skolgården är rolig att gå på, för det finns mycket fint att se på, säger mamma. Jag tycker det är roligare med alla spännande lukter!!
Mamma tror detta är ett klätterstativ som skolungarna har byggt själva.

Mmm, vad gott det luktar här!!

Något roligt som hände var att Taiga kom med sin mamma och pappa. Det var skoj att prata med dem!! Och så gick vi och pratade med dem också.
Jag blev hoppande glad av att prata med Taigas mamma.

Taiga är riktigt vacker, och hon är 14 år minsann.

Här luktade det gott.
Och till slut ett foto på världens allra vackraste hund!!
Mamma är jätteförälskad i söta, lilla mig (och jag förstår henne...!!).
Svansvift och nosgos från Venta!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar