Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

onsdag 30. mai 2012

Tankar om att möblera om + skolelever, 30/5-12

Åh, vad jag är sur och irriterad!! Mamma håller på och möbler om en massa. Nu är det bara kaotiskt. Hon säger att det kommer bli bra. Ja, jag undrar när... Kanske det går fortare än jag befarar? Jag hoppas det i alla fall!!

Några dagar förra veckan var det så varmt att det inte var roligt. Nu har det varit bättre temperatur några dagar.Det gillar både jag och mamma. Då kan vi gå mer ordentliga turer. För det gillar vi nämligen!! Och i dag blev mamma helt imponerad av mig. Jag vågade självmant gå fram till några skolungdomar och hälsa på dem nämligen. Klart jag vågade det, nu när jag börjat bli en liten tuffing. *fniss, fniss*

Nu ska jag försöka slappna av. Det verkar nämligen som att mamma tänker vila lite från att rota runt med alla möbler. Så då måste jag försöka gosa med henne. Jag är ett gosproffs nämligen!!

Nosgos och svansvift till mina vänner, hälsar Venta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar