Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

fredag 2. desember 2011

Tankar om livets realiteter fredag 2/12-2011

Tjoho!! I dag har veterinären tagit bort stygnen på min mage. Egentligen gjorde det inte alls ont, men jag var tvungen att trilskas lite för säkerhets skull. *fniss, fniss*

Efter veterinären gick vi en riktigt lång tur. Det var härligt kan ni tro!! Mitt jobb som mammas personliga tränare tar jag seriöst. Nu är jag trött och ska sova på örat och drömma om fler långa turer.

Ha en strålande helg, alla söta fyrbenta vänner, önskar Dixie!!
Mamma hälsar till alla fyrbenta och tvåbenta vänner med!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar