Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

tirsdag 6. desember 2011

Tankar om lite av varje tisdag 6/12-2011

Ja, så var dags för penicillinkur eftersom jag har slickat för mycket på såret. Det blev uppsvullet och blålila runt såret i söndags, och en tur till veterinären i går för check. Mamma köpte klokt nog servelat som jag får till mina piller. För det förtjänar jag!!

Tydligen lever jag i förnekelse, för jag försöker slicka på såret trots att jag har min body på mig. Så min (allt för) stränga mamma sätter på mig lampskärmen. Ja, jag säger då det!!

Min söta, lilla mamma måste få lite plats här i dag. Hon är nämligen duktig på att dansa magdans. Och i går dansade hon på ett julbord. Jag räknar med att hon blev kvällens stjärna (och kanske veckans stjärna). Här får ni bildbevis på det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar