Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

onsdag 4. juli 2012

Snabeldrake och t-bana, 4/7-2012

Hm, jag undrar vad jag ska tro. Mamma och jag har redan gått en liten morgontur, och tydligen ska snabeldraken fram snart. Och klockan är inte ens halv nio!! Ja, jag undrar hur detta ska gå. Mamma är av den morgontrötta typen. Så detta ska bli spännande att se vad hon får till.

Dessutom pratar hon om att vi ska åka t-bana när hon är färdig med snabeldraken. Jag har i och för sig åkt t-bana några gånger, men i alla fall. Lite tveksam är jag allt. Bäst jag hakar på i alla fall, jag kan ju få godis!!

Rapport kommer om hur denna dagen blir!!

Nosgos och svansvift till alla mina vänner från Venta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar