Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

tirsdag 31. juli 2012

Skogstur 31/7-2012

Tjoho!! När det var dags för eftermiddagstur visade det sig att vi skulle gå en lång tur i skogen. Jag tyckte det var både hur kul som helst och pyton. Att gå på tur med mamma på nya ställen är alltid spännande, så det gillade jag. Det jobbiga var att jag trodde folk gick bakom mig för att skrämma mig.

Mamma har sagt att vi får börja gå mer i skogen, så jag vänjer mig. Antagligen blir jag med på det. Tror jag i alla fall!! Kanske jag vänjer mig vid det? Ja, jag tror det. Jag är trots allt en liten tuffing. *hehehehe* Dessutom är jag mammas personliga tränare, så då måste vi öva. :-)

Här kommer några bilder från skogsturen.

Jag spanar ner mot stigen.

Mamma tog med ugnspannkaka till oss. Jag fick (så klart) allt för lite...

Det är massa spännande lukter och ljud i skogen!!

Mamma hade med sig sina gåstavar, och ryggsäck med pickpnick-lapptäcke, ugnspannkakor och vatte till oss.

När vi gått hur långt som helst vilade vi på en bänk, för en vattenpaus. Det behövdes kan jag lova!! Sedan orkade vi knata vidare.

1 kommentar:

  1. Ella älskar också att gå på tur i skogen men blir arg när det springer förbi en massa joggare hela tiden. Hon vill helst ha skogen för sig själv :)

    SvarSlett