Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

torsdag 19. juli 2012

Världens bästa butik, 19/7-2012

Nu är det allt för länge sedan jag skrev något. Bäst att jag uppdaterar lite, även om det inte hänt så väldigt mycket.

Det märks att det är sommar och att många har semester. För det är lugnt och stilla här hos oss. Hur bra som helst tycker mamma. Jag har blivit mycket mer intresserad i att prata med tvåbeningar, men visst är det skönt att ha färre av dem. I alla fall ibland!!

När vi var ute på eftermiddagsturen så gick vi inom världens bästa butik, som heter "Labben hund og katt". Där är det alltid en massa spännande att lukta på. Och så var Mina med på jobb i dag!! Hon är "tante snill og grei"s hund. En mycket söt tjej som jag och mamma tycker om att prata med. ♥♥

Att jag är liten är bra, för då kan jag stå på disken och checka läget. *fniss, fniss*
Åh, vad mycket spännande det är att lukta på här!!
Som ni ser på fotot har jag blivit plågad. Mamma kallar det för nödvändig trimning av pälsen. Undrar vad hon menar...? Tydligen är jag mycket bättre att trimma än vad Dixie var. Det är visst för att min snälla uppfödare Sissel höll på mycket med min päls.

Det är tråkigt väder säger mamma. Jag kan hålla med om det. I alla fall om regnet vräker ner!! Åska är jag inte rädd för, och det är mamma glad för att jag inte är.

Nosgos till mina vänner från Venta!! ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar