Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

fredag 15. juni 2012

Liten fotouppdatering 15/6-2012

Här kommer några foton från denna veckan så här långt!!

Jag tröttnar aldrig på att gå på skolgården. Här finns det massa spännande lukter!!

Gå på tur måste vi, även när det regnar. Som mammas personliga tränare tar jag mitt jobb seriöst.
Mamma säger att jag alltid är så där härligt knäpp. Jag tror hon har rätt. *hehehehe*
*sniffa, sniffa och lukta, lukta*
*ännu mer sniffa, sniffa och lukta, lukta*
Som den smarta noffen jag är, så har jag uppfostrat mamma bra. På slutet av kvällsturerna får jag äta upp de sista resterna av godiset i godispåsen. Toppen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar