Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

lørdag 16. juni 2012

Foton från fotosafari, 16/6-2012

I går kväll, 15/6, gick jag och mamma på fotosafari. Det var roligt kan jag lova. För vi träffade flera tvåbenta och fyrbenta vänner!! Här kommer några foton.

Jag står och spanar efter fröken leverpastej. Mamma påstår att vi inte kan hälsa på varje dag. Pöh!!

Men vi träffade Berit istället, och hon är mysig att gosa med.

Vi blev med Berit hem till henne. Hon lånade grannhunden Nala, som ville gå på tur med oss. Nala är en rolig tjej att gå på tur med.

Här är det utsikt från Skøyenåsen skole mot västkanten av Oslo.

Helst ville både jag och mamma att jag skulle få gå lös. Men vi måste respektera koppeltvånget och omgivningen. Inte hjälper det att bli sur heller. Så är det bara!

Nala och jag luktar och luktar på något spännande.

På väg hem igen träffade vi snygge-Trym...

...och söta Bella!! De är två av våra grannar, och är charmiga.
Vi spurtade runt, och jag försökte hänga på. Trym och Bella var mycket snabbare än mig, men så har de också mycket längre ben!!

1 kommentar: