Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

fredag 2. september 2011

Tankar om livet generellt fredag 2/9-2011

Jag tassar inom för att skriva ner mina tankar om livet generellt.
Vi har gått en ordentlig morgontur, och det tycker både mamma och jag är den bästa starten på en dag. Eller näst bästa, för det bästa sättet att starta dagen på är frukosten.
För mig finns det tre saker som gör livet värt att leva, och det är dessa:
  1. Tur.
  2. Mat.
  3. Gos.
Ja, just i den ordningen ska det vara.

Detta bältet kallar mamma för handsfree. Hon tycker det är praktiskt. Själv bryr jag mig inte så mycket. Huvudsaken är att jag får gå på tur!!

Ja, ja. Nu ska visst mamma ut i världen och handla mat till sig själv. Man kan ju bara hoppas på att det blir något till söta, lilla mig för en gångs skull!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar