Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

torsdag 8. september 2011

Tankar om hösten igen torsdag 9/9-2011

I går var det (otroligt nog!!) uppehåll när vi skulle gå eftermiddagsturen. Så mamma tog med sig kameran när vi skulle gå på tur. Det betyder att turen blir lite längre än vanligt. Toppen tycker jag!!
Jag är så där härligt galen!!

Kom igen och gosa med mig, mamma!! Jag goseknorrar ju för din skull. :-)

Egentligen vill jag inte posera...

Mamma säger att jag har världens vackraste profil. Jag tror hon har rätt. *fniss, fniss*

Personligen bryr jag mig inte så mycket om blommor...

...förutom ibland, då!! Kanske någon stilig hund har skrivit ett inlägg i den lokala hundtidningen?

Trots att vi är gott igång med september så finns det blommor som blommar fortfarande.

Även om dessa börjar bli lite vissna har de en fantastisk färg.
Ja, det var en fotohälsning från Oslo. Nu ska vi ut och njuta av att den stora, gula lampan på himlen lyser (för en gångs skull, säger mamma).
Nosgos till alla mina söta och charmiga fyrbenta vänner från Dixie!!
Mamma hälsar till både tvåbenta och fyrbenta vänner!!

2 kommentarer:

  1. Hej Dixie!
    Det var fina bilder på dig! (och på blommor, hälsar matte!)
    Hoppas det blir en fin höst i Oslo.
    Hälsningar från Leo med matte!

    SvarSlett
  2. Tack för komplimangen, Leo!!
    Jag tycker inte helt om att vara fotomodell, för det finns så mycket gott att lukta på ute.
    Men jag fick till det ganska bra tycker jag själv. *fniss, fniss*
    Nosgos på dig från Dixiejenta!!

    SvarSlett