Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

torsdag 29. september 2011

Tankar om fotosafari + ögonsalva

Halloj på er, alla söta vänner!!

Nu är ögonen fina igen efter en vecka med ögonsalva. Mamma blir glad i sitt lilla hjärta när det går åt rätt håll.

Här i storstaden är det lugnt och stilla stort sett. Det är ofta tråkigt väder = molnigt och regnigt. Men som tur är så är det godväder av och till. Och då blir mamma och jag hoppande glada!!

Så vi går en del på fotosafari. Mamma tycker det är bra att få använda sin kamera. Jag tycker det är bra att mamma får använda sin kamera, för då får jag rota runt i buskarna på egen hand. Vinn-vinn-situation alltså!! Och så länge vi båda är nöjda är allt bra. *hehehehe*
Jag sitter under en bänk och pratar med onkel Pål.




Här läser jag ett intressant inlägg i lokaltidningen.

"Mitt" veterinärkontor.

Aino och jag pratar. Han är en charmerande pöbel, som vi bor granne med.

En vacker setter som bor i närheten av oss. Vi träffar den ofta när vi är ute på tur.

Taiga, som är en sheltie, bor här. Varje gång jag och mamma går tur förbi Taiga måste jag se om Taiga är ute på tomten.

1 kommentar: