Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

mandag 10. januar 2011

Vem är vackrast i helaste världen?

Jo, det är jag, säger mamma!! Så klart håller jag med om det. *fniss fniss*


Och så säger mamma att jag är mjukast, sötast, finast, härligast, underbarast och charmigast med. Tänk att jag är allt det, alltså!! Är inte det lite imponerande?!! Det är absolut sant, men jag vet att det finns många, många noffar där ute som också är heeelt fantastiska och bedårande med.

Svansvift och nosgos till alla mina fyrbenta vänner från Dixie!!
Mamma hälsar till både fyrbenta och tvåbenta vänner!!

1 kommentar:

  1. Det är rätt fantastiskt för jag är också världens vackraste noffe. Ärtan tror, att hon är världens vackraste noffa och jag låter henne tro det.

    Bra att vi inte blir utställda, det skulle bli så synd om alla andra då!!
    Nosgos från FRANS den perfekte

    SvarSlett