Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

søndag 9. januar 2011

Lite tankar om livet...

...blir det i dag. Mamma har insett att sockar bara är dumt, så det slipper jag (som tur är!!). Men jag måste använda min tröja fortfarande. Det går sån någorlunda bra. Här ska ni få se hur jag såg ut i går.


Och så här såg tröjan ut på undersidan efter morgonturen. Jag måste motvilligt erkänna att det är gott att slippa den snön på magen.


Svansvift och nosgos till alla mina fyrbenta vänner från Dixie!!
Mamma hälsar till både fyrbenta och tvåbenta vänner!!

3 kommentarer:

  1. Det var en fin tröja! Hälsningar Leo

    SvarSlett
  2. Å så fin du var i din tröja och vad skönt att slippa all den kalla snön på "maggen"

    Kramelikram och nospussar från oss
    Lisa, Qvittra & Shakiro

    SvarSlett
  3. Supersnygg tröja! Jag har också tröja när det är kallt men min är inte lika snygg som din...

    SvarSlett