Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

lørdag 1. januar 2011

Gott nytt år...

...till alla vänner från Dixie och Pye!!


I eftermiddags när vi var ute på tur gick vi förbi den lilla skridskobanan som är i närheten av oss. Det var många barn och vuxna ute då. Mamma är skeptisk till skridskoåkning, och jag har inte tid att lära mig. Andra aktiviteteter är helt klart viktigare än skridskor. Tror nog att jag får med mamma på det. *fniss fniss*

Hon säger nämligen att det krävs en del konsentration och tålamod för att lära sig att åka skridskor. När konsentration och tålamod blev utdelat stod mamma längst bak i kön. Men som tur är för mig orkar hon prioritera en del viktiga saker som har med mig att göra. Då är det ju bara härligt!!

Svansvift och nosgos till alla fyrbenta vänner från Dixie!!
Mamma hälsar till både tvåbenta och fyrbenta vänner!!

1 kommentar:

  1. Hei,
    takk for hilsenen i gjesteboka mi på min 3-årsdag i dag! Jeg får nok et griseøre :-)

    Klemz fra Bobben

    SvarSlett