Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

lørdag 6. august 2011

Tankar om videokamera 6/8-2011

Det har, som vanligt, inte hänt speciellt mycket här hemma. Men mamma har äntligen börjat leka med videokameran lite, så jag hoppas att hon har vett på att börja filma söta lilla mig!! Här kommer ett par smakprov på vad hon fått till, min duktiga mamma.


När jag hittar något mikroskopiskt på marken som jag kanske kan äta så ska vi gå. Ja, jag säger då det!!


Jag var i värsta höglöpet, och mötte den charmerande lilla pöbeln Aino. Han är en valp på cirka fem månader, så han är både rolig och jobbig. Här var jag mer än villig att prata med honom. *hehehehe*

1 kommentar:

  1. Noffar är så söta när de är ute och promenerar. De ser alltid så glada ut =)

    SvarSlett