Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

fredag 26. august 2011

Tankar om fotosafari fredag 26/8-2011

På eftermiddagsturen gick mamma och jag på fotosafari. Det var roligt!! Vi gick över en timme minsann. Och det var ju precis i min smak.
Vi har Østmarka rätt upp i gatan. Østmarka är en skog som är riktigt fin. Det är sällan vi går långa turer där, men av och till surrar vi runt lite precis där den börjar i alla fall.

Här  kommer några foton från turen.
Ett vatten/tjärn med en grön matta av ett eller annat slag.






Gräs är gott!! Jag skulle kunna jobba som ko.


Av och till är det fint att ligga ner och äta gräs med.

Ett kattkräk som jag, tyvärr, inte fick jaga.

Mamma blev förvånad att jag inte försökte provsmaka denna delikatessen. Jag kan överraska av och till!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar