Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

søndag 1. mai 2011

Upp till kamp för mer turer, mera mat och mer gos!!

Ja, det är så jag sjunger högt och ljudligt i dag: "Upp till kamp för mer turer, mera mat och mer gos!!" Så får jag se hur det går. Mamma hade med sig kameran på morgonturen i dag, och jag fick gå i långlina. Här är några av alla foton från i morse.

Lägg märke till den stiliga scarfen jag har på mig!! Den fick jag av Kråkan Trolltass för att dölja pälsen på halsen där jag hade blivit angripen av en hund tidigare i år. Pälsen på halsen har börjat växa ut, men den är så klart helt i otakt med resten av min (enlig mamma allt för långhåriga) päls. Så TACK till Kråkan för den fina scarfen!!









2 kommentarer:

  1. Hej Dixie! Kul att du har en lika snygg halsduk som jag har! Den är så mysig att ha på sig, jag känner mig jättefin i den och vill gärna ha den inomhus också (men inte när jag äter för då kan den bli nergeggad). Kråkan hon är verkligen för gullig som ger så fina presanger! Vift vift och voff voff från Trixi.

    SvarSlett
  2. Hej hopp!
    Solen skiner som bare den och jag har bråda dagar. Som arbetsledare. Jag lägger upp arbetet för mattes trädgårdsjobb och ger henne beting och delmål. Själv ligger jag i skuggan och kontrollerar hur arbetet fortskrider -och är jäääättetrött när kvällen kommer!!!!
    Jag hoppas att ni alla har det jättefint i det vackra vädret!
    Tassar (med en del jord) från mej.
    Matte hälsar!
    /Kråkan

    SvarSlett