Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

onsdag 25. mai 2011

Fotosafari med mig!!

I går kväll gick jag och mamma en kvällstur på en timme. Det var härligt kan ni tro!! Mamma hade med sig kameran, så här kommer några bilder.

Käre Gud, låt det vara mat i buskarna. Jag lovar att jag ska vara snäll resten av året. Typ!!

Visst är jag vacker när jag spanar...?!!

Här kommer jag i full fart till dig, mamma!! Ha fiskpuddingen redo!!

Jag har vackra (och bedjande!!) ögon.

Jag är så där härligt galen. *fniss fniss*

Ja, sån är det bara att jag aldrig någonsin kommer få massa godis.

Hm... En rosa påse med dödskallar... Ska detta vara ett skämt...?

Nej, det är inget skämt. Det är den torkade fiskpuddingen!!

Det är alltid spännande att gå med nosen i marken. Jag tycker om att läsa den lokala tidningen.

2 kommentarer:

  1. Hei Dixie!
    Stilige bilder! Jeg er også stort sett alltid sulten, altså! Egentlig ikke sulten, men jeg forbereder meg på potensielle dårlige tider...! Alltid forberedt, der har du meg! Ta nå i ettermiddag, f.eks., da nabo'n kom på besøk. Hun heter Piaf er en en sånn King Charles Spaniel eller hva fanden de nå heter...og da lå jeg altså vakt foran lageret mitt av tyggebein og pipedyr! Ja, selv om jeg kjenner henne ganske godt er det altså best å være forberedt! Det er nemlig noen bikkjer som stjæler! Og da sier TOr-Egil at "på seg selv kjenner man andre". Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke akkurat det... :-) Ha en fin søndagskveld! Her i vest striregner det.

    SvarSlett
  2. Här är en till som inte får tillräckligt med mat! Och hittar jag något gott när vi är ute så plockar matte ut det ur min mun (om jag inte hunnit svälja det förstås, jag brukar skynda mig). Äntligen har sommaren börjat här hos mig, det är stekhett på min altan. Jag önskar dig och din matte en riktigt fin sommar! Voff voff från Trixi

    SvarSlett