Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

søndag 15. mai 2011

En aldrig så liten uppdatering!!

Det händer inte så mycket nu för tiden, men vi går på turer, äter mat och gosar flera gånger om dagen. Kameran blir med på en del turer, och här ska jag visa några av bilderna.

Jag bara vet att det är något gott där någonstans!! Bara ge mig lite tid, så hittar jag det.


Det är alltid en massa gott att lukta på här.




Tjoho!! Jag är fri!!


Gos måste jag få ofta.


Här sitter jag och fotomodellerar för mamma.

1 kommentar:

  1. Hej Dixie!
    Tack för stöttningen i vuvvebloggen! Jag gillar dig också, du är supersnygg på bilderna ovan.
    Nosgos från
    Herr Frans

    SvarSlett