Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

søndag 24. april 2011

Tankar om tortyrpåsen 24/4-2011

Jag är pyttelite sur på mamma i dag. Hon tog nämligen med sig tortyrpåsen på vår eftermiddagstur. Det betyder att det är dags att riva av mig pälsen. Efter att ha gått en runda satte vi oss på en bänk på skolgården. Mamma tog fram trimkniv och skinka. Det var bara att sätta igång alltså... Som tur var, så fick jag skinka emellanåt för att stå ut.

Och så kom onkel Pål med!! Jag blev överlycklig av att se honom. Tyvärr rymde han inte med mig..... Men han gav mig skinka medans mamma rev i min päls, och det funkade visst ganska bra enligt både mamma och onkel Pål. Vi ska visst göra det samma fler gånger.

Efter den, enligt mig, hemska behandlingen gick vi en tur tillsammans. Och då blev jag hoppande glad igen. Så då är livet bara härligt igen!! *hehehehe*

2 kommentarer:

  1. Usch, det där har jag också blivit utsatt för nyligen, men jag började konstra efter ett tag så matte kunde inte plåga mig på huvudet och i baken, hihihi. Jag misstänker att det kommer att bli gjort ett nytt försök alldeles snart, suck. /Trixi

    SvarSlett
  2. Min matte tog fram trimbordet och allt som hör därtill idag. Jag försökte att springa undan men matte fick tag på mig.

    Inte kul!!


    Nos-gos från Kalle i Skellefteå

    SvarSlett