Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

mandag 14. mars 2011

Mammas handarbetsprojekt

Här kommer några foton på mammas handarbetsprojekt. Mamma tycker om att ha något att pyssla med, och det blir ibland något till mig.

Här är ett av två lapptäcken mamma har sytt till mig + min tröja som mamma stickat.


Här ligger jag på mammas virkade pläd.


Jag och TaxMax kvalitetskontrollerar lapptäcket mamma sydde till mommo och moffas pointer Scot. Den blev godkänd, och Scot tyckte om det.

4 kommentarer:

  1. Så snygga lapptäcken!
    Hoppas du mår bra nu och att alla såren är läkta. /Trixi

    SvarSlett
  2. Sicken fin tröja =)
    Om jag också var händig så skulle jag också sticka en sådan till Ella.

    // anna

    SvarSlett
  3. Jättefina täcken din matte har gjort. jag hoppas våran matte blir inspirerad när hon tittar och syr 3 stycken till oss.

    Vilken mysig TaxMax du har, den skulle jag gärna sätta tänderna i.

    Nosgos från Kalle

    SvarSlett
  4. Stilig teppe, Dixie! Jammen en snill mamma du har! :-) Jeg har blitt nappet i helgen, og det er IKKE snilt gjort, synes jeg!

    Hilse til TaxMax, da! Min MyseFisa har gjemt seg bort under flyttingen, men dukker vel opp...

    Snutehilsen fra Bobben

    SvarSlett