Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

mandag 19. november 2012

Noffe-tur i går, söndag!! 19/11-2012

I går var mamma och jag på noffe-tur med några av våra noffe-vänner. Det var skoj, kan jag lova!! Här kommer några foton.

Tjoho, våra vänner har kommit!!

Zezzie, jag har inte tid att prata nu.

Tre av oss läser läsarinlägg i lokaltidningen, jag till höger.

Många andra hundar var också ute, bland annat en söt westie.

Mimmi ville åka vagn med två barn.

I slutet på turen gick vi på en gångväg där vi kunde gå lösa.

Ja, det var lite av det som hände i går. När vi kom hem åkte jag på halv-spa. Inte alls skoj. Mamma påstår att det var för min skull. Jag undrar om det stämmer...!! Men jag förlät mamma fort, som tur var för henne, hehe.

Svansvift och nosgos till mina vänner från Ventajenta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar