Etiketter

Dixie (38) tur (34) Venta (23) godis (20) Vänner (16) veterinär (13) gos (12) foto (11) skolgården (9) barn (7) mamma (7) personlig tränare (6) trimning (6) fotosafari (5) mat (5) medicin (5) skada (5) långlina (4) valpar (4) klickerträning (3) koppeltvång (3) lampskärm (3) noffe-tur (3) reflexer (3) regn (3) snö (3) tröja (3) Hadeland (2) blommor (2) buss (2) bädd (2) dusch (2) gräva (2) jul (2) katt (2) löptid (2) t-bana (2) Labben (1) Sankt Hans (1) apport (1) ekorre (1) förälskelse (1) handarbete (1) konst (1) midsommar (1) nyår (1) pipis (1) semester (1) skridsko (1) snabeldraken (1) utställning (1) video (1) vithaj (1)

fredag 12. november 2010

Jag är mamma...

...till mina små valpar TaxMax och HälgePälge. Det är jättejättejobbigt, och jag jobbar och sliter med mina små barn. Mamma undrar vad jag håller på med, för jag gnäller en hel del. Dessutom ylar jag ibland för att det är massa att göra. När mamma kom hem efter en runda ute på egen hand så orkade jag inte gå upp och hälsa på mamma. Jag hade nämligen lagt mig i mammas resväska med mina älskade små.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar